بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
همگامی مردان و زنان یوونتوس

همگامی مردان و زنان یوونتوس

 

تیم مردان یوونتوس درحالی خود را برای بازی روز یکشنبه مقابل تیم اینتر آماده می‌کند که دختران یوونتوسی نیز در برنامه‌ای مشابه، روز یکشنبه به مصاف تیم بانوان اینتر می‌روند. این بازی که همانند بازی مردان در شهر میلان است، تنها با چند ساعت اختلاف در مرکز توسعه جوانان میلان برگزار می‌شود. بازی بانوان یوونتوس مقابل بانوان اینتر، اولین بازی زنان در قالب بازی‌های سری A در سال جدید میلادی است.

 

تیم زنان اینتر برخلاف تیم مردان خود، در نیمه جدول رده‌بندی قرار دارند و با یک باخت، دو تساوی و دو برد جایگاه ششم جدول 12 تیمی بانوان سری A را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که تیم بانوان یوونتوس با اقتدار و با آمار خیره‌کننده ده برد پیاپی و 30 امتیاز کامل بازی‌ها در جایگاه نخست قرار دارد.

 

بازی مشابه زنان و مردان یوونتوس در مقابل اینتر، تنها برنامه یکسان این دو تیم نیست. روز چهارشنبه نیز، بانوان یوونتوس همانند مردان، در قالب بازی‌های کوپا ایتالیا به میدان رفتند و با برد پر گل 5 بر 1 موفق به پیروزی بر حرف خود شدند.

 

دختران بانوی پیر که دومین بازی مرحله گروهی خود را مقابل صدر نشین دسته B یعنی پومیلیانو انجام می‌دادند موفق شدند با گل‌های والنتینا چرنویا، آندره آ استاشکووا (2 گل) ، دالیلا ایپولیتو و ماریا آلوز به پیروزی برسند. دختران باید خود را برای حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها اماده کنند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: